Monday 17 December 2012

For you..

Every woman must be wanna like this .... it is a beautiful moment...like everybody said that "so sweet"..

saya pernah terfikir untuk tunggu awak,,tapi saya tak terdaya untuk lakukan semua tu,,KENAPA??? sebab saya sendiri tak nak sakiti hati orang lain, saya kena redha dengan ketentuan Ilahi kalau awak bukan jodoh saya.. pernah awak terfikir kenapa saya pilih awak??pernah awak tahu apa perasaan saya? saya tahu awak mesti tak nak tahu semua tu.. sebab awak tak perlukan saya,..saya hadir bila awak kesunyian ,, saya hanya jenaka awak bila awak kebosanan.. honestly, first saya kenal awak, tak de sekelumit pun perasaan sayang dan cinta terhadap awak sebab saya sendiri jadi FOBIA nak bercinta,,tapi layanan awak tehadap saya,,membuatkan saya tukar fikiran.. saya mula menyayangi awak tanpa saya sedari. saya selalu menafikan persaan saya terhadap awak,, pernah awak tahu kenapa??? sebab saya tahu awak takkan jadi milik saya,,awak sendiri keliru dengan perasaan awak,, awak sekadar ingin menjaga hati saya.. hakikatnya.. awak tak pernah ada perasaan sayang pada saya,,, awak bagi harapan kat saya dan akhirnya awak sendiri biarkan harapan itu hancur berderai menjadi DEBU... betapa kecewanya saya.. tapi Alhamdulillah,,saya masih mempunyai orang sekeliling yang masih menyayangi dan memberi sokongan di kala saya jatuh... saya juga lebih bersyukur kerana menyayangi mereka lebih daripada saya menyayangi awak,, KALAU AWAK NAK TAHU TAK SEDIKIT PUN SAYA SALAHKAN @ BENCIKAN AWAK,,, saya sendiri tak tahu kenapa??? HANYA TUHAN YANG TAHU... saya anggap semua ini ujian daripada Allah ,,, Allah nak menguji di lubuk hati saya yang paling dalam.. semua ni membuatkan saya lebih berhati2 dalam mencari CINTA.. tapi saya YAKIN dengan SATU cinta je..iaitu..CINTA KEPADA ALLAH..awak nak tahu kenapa? sebab Allah selalu tolong saya sewaktu susah dan senang.. Allah sentiasa ada untuk saya.. dengna itu hati saya lebih kuat...walaupun awak tinggalkan saya.. apa yang terjadi pada diri saya sekarang menjadi pengajaran dalam hidup saya.. suatu hari, saya terfikir...kenapa Allah nak uji saya..dan saya dapat 1 jawapan iaitu... ALLAH NAK SAYA LEBIH CINTAKAN DIA DARIPADA CINTA KEPADA MANUSIA... hati saya rasa tenang ..Alhamdulillah...



No comments:

Post a Comment