Thursday 10 January 2013

Rancangan Zura ::::...

 
memandangkan Malaysia pun ada rancangan, aku pun ada rancangan juga..wihihi.. ~~ngee [aku pun pelik kenapa orang suka guna perkataan "ngee" hihii]. memandangkan tahun 2013 pun dah memunculkan dirinya, maka aku pun bermula dengan azam baru, walaupun ayah aku bernama Mohd Azam aku mestilah ada azam..hihi. Azam aku nak jadi perempuan Melayu yang penuh dengan kesopanan dan kesantunan. [macam kelakar] . Aku ni pun bukan suka nak buat post panjang2. maka dipendekkan cerita, hari ni bermula lah hari aku dengan azam baru aku tu,,hiihii,, perkara pertama yang aku akan buat ialah...... MEMASAK.. so GOOD LUCK & ALL THE BEST utk diri aku..huhuhu.. muahahha.. :)

p/s: lepas ni ada ..la tu org msuk mminang..wuhahah.. :P
   

-A.Z-


3 comments:

  1. hahahah. dah x sabar eh? hahahaah.. :P

    ReplyDelete
  2. Azam jew lebih budak kecik nieh.. ƗƗɪ̣̇ƗƗɪ̣̇ƗƗɪ̣̇ ๑ˆ⌣ˆ๑ "̮ƗƗɪ̣̇ƗƗɪ̣̇ƗƗɪ̣̇

    ReplyDelete
  3. k ieza: muahahhaha..xde pn xpe,,haha
    baby: wahahahha..azam haruslah lbih..hiih

    ReplyDelete