Tuesday 11 March 2014

Allah Maha Penyayang

Apabila Allah mengetuk pintu hati, itu tandanya Allah mengasihi mu J

How it can happen? Me myself realize and sebak.

Pada malam  ini (10 march) aku turun ke bawah untuk satu perjumpaan bersama seorang kakak dan seorang sahabat.

*ketika bersiap*
Monolog “ takpe la ,,kat bawah je,, tak yah pakai sarung kaki la. Kan pakai kasut bertutup, lagipun malam, gelap.”

Lantas aku menyarungkan kardigan pink kesayanganku ke tubuh. Everything was perfect *erkk* . Lantas aku turun ke bilik sahabat ku.

*dalam perjalanan*
Habit kot tangan ni pantang ada poket,,mesti seluk.. ish2
Suddenly, perjalanan terhenti….
Really shock and unexpected *round ayes*
How it can be? Sarung kaki dalam poket kardigan yang aku pakai…. ??????
Subhanallah J Alhamdulillah J Allah masih menjaga ku.. mengingatkan ku akan aurat seorang wanita. Jangan memperlekehkan dan mengambil ringan. Aku tersedar dari lamunan.. lantas aku menyarungkan stoking tersebut ke kaki ku….






END OF STORY~~~~


1 comment:

  1. MasyaAllah.... tabarakaAllah...... Semoga Allah pelihara iman kita :)

    ReplyDelete