Friday 11 April 2014

It's Beautiful

Bismillahirrahmanirrahim

Alhamdulillah Allah masih memberi kita nafas untuk meneruskan kehidupan kita seharian .
Kali ini, entry ini agak berlainan kerana saya akan menceritakan pengalaman saya bersama Shaklee.
Sebelum ini, saya tidak pernah mengambil apa-apa supplement untuk tubuh saya. Suatu hari, seorang sahabat bercerita mengenai Shaklee. Sebelum ini, kakak saya pernah mengambil ESP Shaklee dan hasilnya..wooowww!!! Alhamdulillah berkesan. Tapi masa tu saya takdelah berminat. Once kawan saya cerita yang dia nak cuba Shaklee, saya rasa “why not if I try it?” ..
Malam tu juga saya setuju nak beli (since nak try je kan..so I beli trial pack jela) hehe. Kesan Shaklee pada tubuh saya dapat dikesan setelah dua minggu.
Alhamdulillah saya tidak bersa sakit kaki seperti biasa setelah melakukan aktiviti yang lasak. Hari tu saya ada join satu aktiviti ni. Masuk hutan simpan. Masa nak keluar tu kena lalu trek lain. Unexpexcted ! berliku dan ranjau berduri pulak trek tu. Memang memerlukan semangat juang yang tinggi untuk ke garisan penamat. Serious talk, sesiapa yang join aktiviti tu akan rasa sakit kaki (mostly). Hari isnin, jumpa kawan2. Then, kawan tanya:
- “kaki kau sakit?”
-  “taklah. Ok je ni.”
Sebelum ni, kalau join any aktiviti yang lasak memang rasa kaki sakit dan segala urat rasa tegang. Tapi lepas ambil sustained release vit-C Shaklee, memang rasa segar dan sihat J


ID Shaklee: 1129875





No comments:

Post a Comment